Rakennusmateriaali- Alumiinilevy - Mistä?

(1/4) > >>

evilHR:
Terve! En tiedä olisiko pitänyt laittaa tämä ostetaan osastolle, mutta olkoon nyt tässä.

Voisiko joku vinkata mistä saisi kohtuulliseen hintaan (tai ylipäätänsä sais) alumiinilevyä. Olen tekemässä etuvalolle + maskille + mittarille kehikkoa ja ajattelin leikata sen alumiinilevystä (suunnitelmani ei edellytä hitsaamista, ainoastaan leikkaamista ja hiukan taivuttamista sekä muutaman reijän poraamista), uusi ketjusuoja pitäisi tehdä myös...

Siispä, jos joku tietää (on varmaan jollain muullakin ollut tarvetta) mistä saisi jonkun neliön palan niin vinkkiä tänne päin. 2< mm  paksuutta varmaankin tarvtsisin. Tarkoitus myös eloksoida kun valmis.

Kiitosta vaan etukäteen.  :)

av:
ei nyt liity suoraan tähän, mutta kun nyt kyseessä on rakenteluaiheinen foorumi niin ylipäänsäkin tänne sopisi osio "mistä saa mitäkin missäkin päin suomea".
itse olen vastikään vaihtanut paikkakuntaa ja tuttuun liikkeeseen on matkaa vähän turhan paljon. nyt sitten juostaan firmasta toiseen etsimässä putken pätkiä...

Santtu:
Lainaus käyttäjältä: evilHR - 10 Marraskuu 2008, 16:40:38

Siispä, jos joku tietää (on varmaan jollain muullakin ollut tarvetta) mistä saisi jonkun neliön palan niin vinkkiä tänne päin.

Olen mm. K-Raudassa ja Starkissa nähnyt pikkupaloja myynnissä. Ei halpaa. Konepajoilta saa ylijäämäpaloja pullan hinnalla.

Lainaus käyttäjältä: av - 10 Marraskuu 2008, 16:55:54

tänne sopisi osio "mistä saa mitäkin missäkin päin suomea".

Näillä viestimäärillä ei keskusteluja kannata varmaan vielä hajauttaa liian moneen eri tauluun.

monni:
Googlettamalla tietty saa tuloksia, mut mistä suunnalta kysytään?
Hankala auttaa kun ei tiedä kysyjän olinpaikkaa/hakualuetta.

http://www.yritystele.fi/query?what=yf&search_word=metalliromu+&area=&Hae=Hae

Tosiaan pikkupaloja vois etsiä vaikka alumiinirakenne/työstöyrityksiltä luvan kanssa "kuusakosken" lavalta

Oma suosikki: Hyvinkään Kone- ja Rautavälitys Oy  ::)

leesseri:
itse etsin rakennusmateriaalin ystävien,tuttavien ja entisten työpaikkojeni romulavoilta...joskus poikkean Saimaan Käyttöteräs Oy nimisessä puljussa lappeenrannassa...lisäksi minulla on "free bee" paikalliselle autoromuttamolle,jossa käsitellään myös "metallijätettä",eli kiitos pojille pajarilan autopurkaamoon ja www.onnenpojat.fi lisäksi imatralla on kelpo romumetalli mesta,jonka nimeä en valitettavasti muista,mutta hyllystä löytyy 25mm paksuseinämäistä happoterästä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu