MMAF Forum

Keskustelut => Pykälät ja vaatimukset => Aiheen aloitti: Tydy - 08 Marraskuu 2007, 05:53:48



Otsikko: teho-osat rekisteröintikatsastuksessa
Kirjoitti: Tydy - 08 Marraskuu 2007, 05:53:48
Kuinka tarkkaan yleensä syynäävät moottorin tehoja maahantuodun käytetyn
( H-D  FXR vm-90) moottoripyörän katsastuksessa.
Kyseiseen pyörään on vaihdettu joku tehonokka-akseli enkä tiedä kuinka paljon
tuollainen sen tehoja nostaa eli nostaako niin merkittävästi että katsastumies yleensä
semmoiseen puuttuu? (myös putket vaihdettu)

Jos puuttuu ni mitäs on tehtävissä? Eipä viittis ostaa semmosta pyörää jota pitää
ensitöikseen alkaa purkamaan ja vaihtamaan "sisuskaluja"


Otsikko: Vs: teho-osat rekisteröintikatsastuksessa
Kirjoitti: Hemuli - 08 Marraskuu 2007, 08:47:49
Ei katsastuskonttoreilla ole resursseja alkaa tutkimaan mitä moottori on syönyt. Kuten jo tuolla HDCF:n sivulle aloittamaasi topicciin vastasin niin tuon ikäisessä sinun ei tarvitse moottorin suhteen huolehtia muusta kuin pakoäänien rajoituksesta. Tämä taas onnistuu näppärästi alkuperäisillä vaimentimilla (katsastuksen ajaksi - oho :o , mitenkäs tuollainen lipsahti ;D ).