Päästömittausprojekti etenee

<< < (2/7) > >>

rautis:
Tarkoitan, että vaikka katsastuspakkoa ei olisikaan, niin se alkaisi silti jurppimaan kun vähän väliä saisi todistella päästöjen olevan kunnossa. Ja niitä joita jurppisi olisi enemmän tai ainakin pitäisivät kovempaa ääntä kuin niitä jotka mittauksista hyötyisivät.

Tuusulan T-Bone:
Siinäpä se! Jos mittausmahdollisuus on joka konttuurilla, on ilman muuta selvää, että gyy sinne viattoman turbomiehen tien päältä myös määrää. Mutta vain silloin, jos otteessa ei ole merkintää turbosta ja mitatuista päästöistä! Kun muutoskatsastus on suoritettu ja merkinnät otteessa ovat kunnossa, ei gyyllä ole mitään syytä komentaa konttuurille. Siis mitään asiallista syytä, asiattomia voi olla paljonkin... ;D

Ja määräaikais- ja muutoskatsastusasiat pidettäköön vastaisuudessa visusti erillään toisistaan.

rautis:
Lainaus käyttäjältä: Waaralan Wintteri - 23 Heinäkuu 2007, 09:09:32

Kun muutoskatsastus on suoritettu ja merkinnät otteessa ovat kunnossa, ei gyyllä ole mitään syytä komentaa konttuurille.

Gyyllä ei pitäisikään olla mitään syytä komentaa konttorille, jos ajoneuvojen käytönaikaisen kunnon valvonnasta ja vaatimustenmukaisuudesta huolehtisivat ne instanssit, jotka siihen lain mukaan on varsinaisesti on asetettu.
Lainaus

Ja määräaikais- ja muutoskatsastusasiat pidettäköön vastaisuudessa visusti erillään toisistaan.
Jos säätöjä saa tehdä löysemmin voi jollekin olla itsestäänselvää, että niiden kanssa pitää pysyä niissä tasoissa. Joten vastaisuudessakin määräaikais- ja muutoskatsastuksia käsitellään kokonaisuutena. Se miten kontrolli toteutetaan voi poiketa autopuolesta, mutta ei WW usko itsekään, että kerran kun on leimat paperissa asia on forever kunnossa.

edit: kavennettu juristin silmään pistävät rivinvälit

Tuusulan T-Bone:
Jaa? Kuka tai mikä instanssi lain mukaan vastaa Suomessa ajoneuvojen käytönaikaisesta kunnosta...? :)

Hemuli:
Muu kuin käyttäjä itse ;D?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu