MMAF Forum

Keskustelut => Pykälät ja vaatimukset => Aiheen aloitti: MotoJussi - 21 Toukokuu 2009, 15:07:43



Otsikko: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: MotoJussi - 21 Toukokuu 2009, 15:07:43
Työn alla tosiaan Cagiva Freccia -90:n muuttaminen sähkötoimiseksi.

Pyörä kulkee ja pysähtyy, valot ja vilkut sun muut toimii, jäljellä siis akkujen lisäystä ja hienosäätöä sun muuta.

TULI VAAN MIELEEN että mitens sen osan poiston kanssa olikaan; jos jätän jonkun prosenttilistatun osan pois, syödäänkö samalla sen prosentit?

Olen täysin valmis ruuvaamaan SÄHKÖmoottoripyörääni PAKOPUTKEN kiinni säästääkseni muutoskatsastuksessa prosentteja, ja nauran koko matkan edestakas konttorille. Voitte kyllä arvata miten pitkään se pakoputki siinä kyljessä roikkuu muutoskatsastuksen jälkeen ....

MMAF:n ansiokkaan prosenttilaskurin mukaan jättämällä pakoputken pois, syön 2% jonka mielummin jättäisin tekemättä :)



Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: teemu - 21 Toukokuu 2009, 16:28:33
joo prossat menee vaihtaa tai poistaa osan.
et ole ainut ketä naurattaa toi pakari akkukäyttösessä pelissä.
voi konttorin setääkin huvittaa ;D


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: Santtu - 21 Toukokuu 2009, 20:22:18
Voithan vetää akkujen ylivuoto- ja huohotusletkun sinne pakoputkeen niin silläkin on funktio!


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: MotoJussi - 21 Toukokuu 2009, 21:13:14
Voithan vetää akkujen ylivuoto- ja huohotusletkun sinne pakoputkeen niin silläkin on funktio!

Pah, en mää ole funktion vaan prosenttien perässä, kuten lainlaatija rakentajaa kannustaa.

Sitäpaitti akuissa ei ole mitään letkuja. Voisihan sinne laittaa vaikka savunkehittimen tai liekinheittimen... Hmm. Pitää pohtia.


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 22 Toukokuu 2009, 09:25:29
Hupaisaa...

Poistathan sä alkuperäisen moottorinkin sähköisen version tieltä. Ruuvaapa myös alkuperäinen kone takaisin kiinni vaikka sähkömoottorin viereen, saat prossia niin maan perusteellisesti. ;D


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: Santtu - 22 Toukokuu 2009, 15:29:49
Pitääkö sen alkuperäisen osan olla alkuperäisellä paikalla vai saako se olla mukana jossain toisessa kohtaa, vaikka kiinteässä peräkärryssä?


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: -ILKKA- - 11 Kesäkuu 2009, 20:18:01
Takavuosina kun S-sarjan Mersuja tehtiin vanhoista ambulansseista piilotettiin kanta-auton peltipuskurit Ässän muovisten sisälle. Sehän kiellettiin silloin mutten tiedä miten ohjeita nykyään on sovellettu. Laissa lukee että kanta-ajoneuvoa on oltava vähintään 50%. Osien summan ei tarvitse olla 100% vaan voi olla vähemmänkin.  -ILKKA-


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: MotoJussi - 26 Kesäkuu 2009, 16:47:56
Pyörä kulkee ja pysähtyy, valot ja vilkut sun muut toimii, jäljellä siis akkujen lisäystä ja hienosäätöä sun muuta.
TULI VAAN MIELEEN että mitens sen osan poiston kanssa olikaan; jos jätän jonkun prosenttilistatun osan pois, syödäänkö samalla sen prosentit?

Ylläreitä paljastuu lisää kun projekti etenee. Katsastuskonttori määräsi toisen matkustajan paikan poistettavaksi. Nips naps jalkatapit ja nips naps osa satulaa. Prosenttilaskuri vilisee silmissä...


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 26 Kesäkuu 2009, 23:09:58
No eikös siihen härveliin jääny alkuperäistä mm. runko, molemmat haarukat ja molemmat pyörät? Kyllä niiden prossien pitäs riittää...


Otsikko: Vs: Osan poiston vaikutus prosentteihin, perverssiä vai ei?
Kirjoitti: MotoJussi - 28 Kesäkuu 2009, 15:53:18
No eikös siihen härveliin jääny alkuperäistä mm. runko, molemmat haarukat ja molemmat pyörät? Kyllä niiden prossien pitäs riittää...

Riittää, ei pitäis ees hipoa rajoja :) En ole huolissani.