MMAF Forum

Yhdistyksen kanavat => Uutiset => Aiheen aloitti: Hemuli - 14 Syyskuu 2009, 07:17:52



Otsikko: Artikkeli moottoripyörien rakentelusta
Kirjoitti: Hemuli - 14 Syyskuu 2009, 07:17:52
Mukana myös tuttuja naamoja/pyöriä...

http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/moottoripyorien-rakentelun-uudet-tuulet (http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/moottoripyorien-rakentelun-uudet-tuulet)


Otsikko: Vs: Artikkeli moottoripyörien rakentelusta
Kirjoitti: Rezi - 08 Lokakuu 2009, 19:29:41
Lainaus tuosta artikkelista:
Runkomuutosten osalta chopper-rakentelussa tulee vastaan akselivälille ja keulakulmalle asetetut rajoitukset; 2 metriä ja 47 asteen kulma. Ne koskevat nimenomaan moottoripyörän muuntelua. Jos alkuperäinen pyörä on pidempi, ei sitä toki tarvitse lyhentää. Rajoitukset eivät myöskään koske omavalmisteita, joissa runko rakennetaan alusta lähtien itse

Siis kerran vielä, jääkö tuo 47 astetta omavalmisteen max kulmaksi vai poistuuko vaatimus?


Otsikko: Vs: Artikkeli moottoripyörien rakentelusta
Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 08 Lokakuu 2009, 19:52:37
Omavalmisteen kohdalla se ei ole vaatimus tänäkään päivänä - ei ole koskaan ollutkaan. Se poistuu myös muutetuilta, mutta tilalle tulee testi.


Otsikko: Vs: Artikkeli moottoripyörien rakentelusta
Kirjoitti: Rezi - 08 Lokakuu 2009, 20:06:00
Loistavaa!! Emäputkea ei tarvitse siis enää hinata korkeuksiin kun tahtoo piiitkää akseliväliä. Kohta voi suomipojatkin rakentaa tällaisia (enkä tarkoita tuota pinkkiä)
(http://rezi.kuvat.fi/kuvat/Custom%20BIke%20Show%20Norrt%E4lje%202009/Norrt%E4lje%202009%20%2812%29.JPG/full)