oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
16 Huhtikuu 2024, 15:39:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Huonoja uutisia omavalmisteista  (Luettu 93800 kertaa)
ripper
Newbie
*
Viestejä: 1


« Vastaus #45 : 13 Syyskuu 2010, 20:29:11 »

Mikäs tilanne nykyään omakyhäelmän leimaamisessa. Kova hinku olisi rungosta lähtien kasata oma pyörä mutta eihän siinä kovasti järkeä ole jos ei kilpiä tipu...
tallennettu
-Teme-
Jr. Member
**
Viestejä: 44


« Vastaus #46 : 13 Syyskuu 2010, 21:08:02 »

Samaa aloin pähkäilemaan kun uusimmasta kopterista luin juttua Southern Bellestä, hänhän on omavalmisteena kilvissä
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #47 : 14 Syyskuu 2010, 07:26:20 »

Päästövaatimus on se hankala paikka. Kunhan siitä selviää jotenkin, kaikki muu on kyllä tehtävissä, joskin vilkku-, peili-, nopeusmittari- ym. jumppaahan se on. Joku EURO 3-hyväksytty tekniikkapaketti kokonaisuudessaan, poikkeuslupahakemus ym. säätöä, niin voisi onnistua.
tallennettu

ATP
Jr. Member
**
Viestejä: 23


« Vastaus #48 : 14 Syyskuu 2010, 07:31:07 »

Lainaus Kopterista:
"RevTechin padan mukana tuli myös loota, enska ja putket. E3 pitäisi siis olla kuosissa." Eli kuten T-Bone arveli.
tallennettu
Röpöttäjä
Full Member
***
Viestejä: 94


« Vastaus #49 : 14 Syyskuu 2010, 10:24:26 »

Oma omavalmiste on nyt loppusuoralla. Tavoitteena on saada savutestit ja muut testit vielä ennen lumia kuntoon. Koneena EVO Mörkö-Ultima Mikunin kaasarilla. Katsotaan kuinka käy....En anna periks, en anna periks.....
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #50 : 16 Syyskuu 2010, 09:43:19 »

mitkä pakarit sulla on?
tolla sun setillä ei nyt ihan heittämällä läpäise päästövaatimuksia.
tallennettu
Röpöttäjä
Full Member
***
Viestejä: 94


« Vastaus #51 : 17 Syyskuu 2010, 15:58:05 »

BSL E3 kattiputket ja alltmann sydemit. Alkuviikosta täräytämmö rullille sisäänajoon ja säädöille.
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #52 : 18 Syyskuu 2010, 20:10:12 »

Ei tolla setillä tartte periksi antaa...
Jos sulla on altmanin systeemit ja kattipakarit niin ei muuta kuin säätämään.
Kyllä noilla pitäs euro3 alittua.

tallennettu
Ole W
Newbie
*
Viestejä: 3


« Vastaus #53 : 18 Syyskuu 2010, 22:55:17 »

Ei tolla setillä tartte periksi antaa...
Jos sulla on altmanin systeemit ja kattipakarit niin ei muuta kuin säätämään.
Kyllä noilla pitäs euro3 alittua.



Vaihdoin jo otsikon valmiiksi, kyllä se siitä...positiivinen ajattelu vie asiaa haluamaamme suuntaan...
tallennettu
Röpöttäjä
Full Member
***
Viestejä: 94


« Vastaus #54 : 24 Syyskuu 2010, 10:25:27 »

Mörkö hyrähti käyntiin keskiviikkona (koekäyttö ja testaus toimivuudesta) ennen uudelleen osiksi pistämistä, eli runko pulverimaalataan. Kone jytisi mukavasti ja tunne oli mahtava aina killuttimissa saakka. On se kummallista että tuommoinen ensikäynnistys nostaa tunteet korkealle melkein kyyneleet.. Virnistää Seoksia emme alkaneet vielä mittailemaan. Tänään runko pulverissa ja kokoaminen alkaa. Tankit ja lokarit maalataan sitten talven mittaan.
Ongelmat koekäytössä:
BSL E3 Top Cop kattiputket alkoivat tummua heti käyriltään. Kuumuus motin ympärillä on huomattava vaikka runko onkin avara ameriikan sopperirunko.
Pakarit tosi kuumat, sisällä kun on katti ja äänenvaimennin. Näyttää siltä että penkitettäessä putket on sitten vaihtaneet väriä lähes koko matkalta.
Putkien mukana ei tullut suojapeltejä. 
Vaimennus ei ollut huono, äänet mukavan jyhkeät selkeät hd äänet. Luultavasti kuitenkin ihan lain sallimissa ylärajoissa, täytyy ensi viikolla mittailla. Maanantaina tai tiistaina Alltmann säädöt ja eiköhän se siitä.
tallennettu
Röpöttäjä
Full Member
***
Viestejä: 94


« Vastaus #55 : 25 Syyskuu 2010, 14:48:45 »

Tulipa siisti runko. Nyt näplätään sormet verillä konetta paikoilleen. alltman jo imusarjassa kiinni. No tästä tämä jatkuu.
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #56 : 28 Syyskuu 2010, 09:39:35 »

Tuollainen mörkömoottori kehittää lämpöä ihan eri tavalla kuin vakioevo, sille ei oikein voi mitään. Itselläni kun oli 124cid TP niin ei sitä ihan huvikseen viitsinyt tyhjää käytellä. Pakarien kuumeneminen ennen katteja on myös aika tavallista, vakiopyörienkin omistajat siitä valittelevat.
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #57 : 28 Syyskuu 2010, 12:21:52 »

Päästötestin kannalta lämmöntuotto on ihan hyvä asia, varsinkin testin alkuvaiheessa.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto