Vakuutusmaksuille raju nousu?

<< < (2/3) > >>

jussi:
Tässä nyt jotenkin tulee mieleen sellainenkin vaihtoehto, että yrittäjät ovat kuvitelleet pyörien vakuutusmaksujen olevan jotenkin rajausti alakanttiin ja ovat siitä vetäneet johtopäätöksensä tuohon ensimmäiseen juttuunsa. Toivottavasti näin, melko kohun saivat joka tapauksessa aikaan.

http://www.yrittajat.fi/fi-FI/uutisarkisto/a/etusivun-uutiset/ministerio-oikoo-moottoripyorien-vakuutuskohua-yhtioiden-oma-paatos

Greasemonkey jake:
sain bulusen vakuutuksesta tarjouksen vuonna 2012, joka oli 2090e/vuosi...ihanan kallista tuumin ja pyysin uutta tarjousta vetoamalla vakuutusyhtiöön, että olen keskittänyt muutkin vakuutuksen heille ja saatan tästä edespäin keskittää ne ihan muille... uusi tarjous 980e/vuosi... tämän kelpuutin, koska boonuksia on täydet 0... vuosi 2013 soitti vakuutusmyyjä ja kaupitteli niitä näitä...pyysin uuden tarjouksen bulun vakuutuksesta ja tarjoukseksi sain 590e/vuosi ja bonus 0... taidankin nyt keväällä pyytää taas tajouksen ja vuoden päästä uuden... huonon matikkapääni mukaan 2016 maksan vakuutusta noin 200e, joten olen valmiina 2017 korotukseen...
tämän hintasirkuksen tarjoaa minulle if...

Juupe:
Autoliiton lehti Moottori 1/2015 vertailee prätkien vakuutusmaksuja kattavasti kolmatta kertaa ja kertailee myös menneitä. Hintojen nousua ei käy kiistäminen mutta ei aineisto todista myöskään kilvettömien kokemista äärimmäisyyksistä.

Ahkera vakuutusyhtiön kilpailuttaja tienaa korvauksen vaivoilleen ja yhtiöiden riivaaminen on kuluttajien vahvin ase myös kollektiivisesti. Kisaajien kovaa kohtaloa se ei kai kuitenkaan loivenna.

Greasemonkey jake:
taas kysyin iffiltä vakuutusta buluseen ja tarjous oli 316e/vuosi...boonuksia lätkäisivät mukaan 20, kun on joku "tarjous" homma menossa...näillä mennään kesä 2015...

marko66:
Vanha ketju, mutta aina yhtä ajankohtainen.
Vakuutusmaksut on kyllä sellaiset että huh huh.
Vaikka olen tottunut maksamaan korkeita maksuja omasta moottoripyörästä, niin kyllä tyttären mopoauto veti vieläkin kovemmat maksut  :o
Vuodessa liki 3000 euroa vakuutusmaksuihin!  :'(
Kyllä syö miestä.
https://www.petenkello.fi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu