MMAF:n Prosenttilaskuri

<< < (2/2)

Kkallioj:
Tehon ja moottorikoon muutoksissakin on rajoituksia.

Santtu:
Lainaus käyttäjältä: TimppaX - 07 Marraskuu 2010, 18:47:45

Lähtökohta Virago 125  ja sen muokkaus 750 kuutioiseksi, saman mallisarjan pyöräksi.

Tässä tapauksessa todellisuudessa kyse ei ole samasta mallisarjasta vaan samasta mallinimestä. XV750 ja XV1100 ovat samaa sarjaa, samoin XV125 ja XV250. Se XV535 on oma sarjansa. Eli noissa on kolmea eri runkoa, lohkoa jne, käytännössä kolme täysin eri pyörää.

Lainaus käyttäjältä: TimppaX - 07 Marraskuu 2010, 18:47:45

Pakkovaihtoon menee tämän vuoksi jarrut, etupää, runko, takapää, renkaat vanteineen. Stonga kahvoineen, satula, tapit, pakarit, lokarit jne pikkuosat ja sähkölaitteet käyvät entisestä.


Eppäilen sähköosienkaan sopivutta. Itse sain pakollisten vaihdettavien osien summaksi noin 90% eli ei kannata.

TimppaX:
joo imaisin itteäni hitu hankalasti, tuossahan ne tuli sitten oiottua kimurantit aatokset. 250 myllyn siihen voi nakata, kun on sama runko ym palikat, mutta tuli vaan tuo "suurennus" tappiinsa vietynä mieleen asiaa pohtiessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu