Rakennusmateriaali- Alumiinilevy - Mistä?

<< < (2/4) > >>

av:
lähinnä ajattelin uutta topicia esim tänne tekniikkafoorumille.

itse olen muuttanut porvoo-hki -suunnalta mikkeli-jkl -linjalle ja huomannut että liikkeiden hyllyissä ei olekaan samaa "vakiotavaraa". tulee metrin pätkälle putkea hintaa ja vaivaa jos ajaa 500 km...

jos on tietoa esim mikkelissä/jyväskylässä mistä saisi hydrauliikkaputkea tai vastaavaa ja vielä kohtuu hintaan niin vinkistä ollaan kiitollisia.

evilHR:
Niin tosiaan, olisihan se paikkakunta ollut hyvä mainita. Itse siis asun Helsingissä, mutta piipahtelen appivanhemmilla Lappeenrannassa välillä.  :)

teemu:
jos lähtee tollasta jostain kaupasta hakemaan niin saa varata paljon euroja mukaan.
noita jämäpaloja kannattaa kysellä paikallisista levyntyöstö mestoista.esim.laaser/vesi leikkaamot.

Natking:
Pienenpia levyn paloja varmaan kannattaa menna kyselemaan jostain metallipuljuista tai tankkifirmoista.
Ja noita putkia lyhyemmissa patkissa yleensa loytyy Hytar,HiFlex ymym hydrauli firmoista. Ne kun prassailee letkuja ja putkia missa ne kayttaa lyhyempia patkia. Jyvaskylassa on ainakin Hytar.   

Tota runkoon sopevaa 32mm(X3mm ja saumatonta) putkea oon tilannu Onniselta.
Hydrauliosastolla kun ei oo 32 putkea.

Don Quijote:
Kylttifirmoista kannattaa myös kysellä alumiiniplootua, kohteliaalla käytöksellä saattaa saada jopa valmiiksi sopivaan kokoon leikattuna. Joskus myös ilmastointifirmoilla voi olla jotain varastossa, yleensä taitaa kuitenkin olla lähinnä sinkittyä peltiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu