oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
10 Toukokuu 2024, 17:26:45 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Rakenteluun liittyviä tapahtumia löydät kalenterista.
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: projeti  (Luettu 14104 kertaa)
streetbob07
Jr. Member
**
Viestejä: 24



« : 19 Helmikuu 2009, 19:45:54 »

mistähän kannattais ettii edullista projekti pyörää ei kai merkillä ole niin väliä mut pitäis alkaa värkkää pitkä keulaa ja kokemus aika vähäinen ei ole tullu ku väännettyä noit autoja aikasemmin
tallennettu
leesseri
Vieras
« Vastaus #1 : 19 Helmikuu 2009, 20:32:06 »

itse mietin samaa 3v sitten...kokemukseni mp-puolelta liittyi vain mantsapyöriin ja kavereiden muoviluoteihin...ensi,mitä haluat rakentaa?.pitkää keulaa,mutta mihin ja miten...itse kävin tekemään ns.omavalmistetta kolaroidun buellin tekniikan ympärille...ensin tuli kone,sitten hommasin keulan,vanteet,renkaat...sitten tein niihin sopivan rungon ja nyt jarrutyöt menossa...tämä minun keinoni on perse edellä puuhun etenemistä ja kilpien saanti voi olla haave,mutta minua se ei haittaa...jos haluat "helposti kilpiin" saatavan mp:n,niin nettimoto auki ja etsimään...ulkomailta voi tuoda/tuottaa härvelin,mutta niissä on omat kommervenkkinsä,joista on kirjuuteltu mmaf:in palstoille kilometreettäin asiaa...elämä on valintoja ja moottoripyörän rakentelu vain yksi niistä,mutta ei mikään hullumpi ajanviettotapa,kuten autojenkin värkkäily...
mutta mikä on edullista?,itse olen tähän asti pulittanut vajaa 7000e koko hommasta,eli bulusen tekniikka,runkoputket,vanteet,renkaat, keula,täydelliset levyjarrut eteen/taakse,ym pikkuosia...nopea hinta arvio on noin 12-15tuhatta eugenia,ennenkuin tämä on valmis...kaikki riippuu bling bling osista ja siitä,etä saanko jonkun ukkosen tappaman pirun raadon maalaamaan tribaalia kaljapalkalla... vertailukohtana kelpo kamraattini ja liitonmieheni härveli,jonka pelkkä moottori maksoi 12tuhatta euroa...siihen vaihdelaatikko,keula,runko, jarrut,renkaat,vanteet,ym jutut ja maalaus...kilpiin ei ehkä ikuna... kaikki on suhteellista...
« Viimeksi muokattu: 19 Helmikuu 2009, 20:47:10 kirjoittanut leesseri » tallennettu
Walt
Jr. Member
**
Viestejä: 12


« Vastaus #2 : 19 Helmikuu 2009, 22:06:07 »

Ruottissa on nuo jytärit vielä halpoja..http://www.blocket.se/vi/17911165.htm?ca=1_5_s ja sellasesta voi sit tehtä jotain..http://www.motorbike-search-engine.co.uk/Custom/yamaha_xs650_chopper.jpg niin selviää parilla tonnilla.
tallennettu
TimppaX
Full Member
***
Viestejä: 99



WWW
« Vastaus #3 : 20 Helmikuu 2009, 12:12:40 »


Mites nämä itävehkeet? Projektikuntoiset ei paljon maksa, rakenteet on rautaa ja helpot värkkäillä.
tallennettu

kai se siihen sopii?
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #4 : 20 Helmikuu 2009, 13:42:14 »

enemmän näyttävät maksavan kuin vanhat japsit...heh

Joku Suzuki 750/1100 vm 1980 - 983 on bueno. Tehoa riittää ja runko helppo muokata... ja aihiot sika halpoja. Ja kone on kestävä. Tuuttien hinnat noussu, Z 500 - 1000 on kanssa bueno, ne myös huokeita toistaiseksi. itäpyörissä joudut rakentamaan kaiken muun kuin kuoret. ja useesti myös kuoret.

Sitten on juurikin tuo routsista jo aloitetun projektin haku: halpaa on

www.blocket.se

CF
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
streetbob07
Jr. Member
**
Viestejä: 24



« Vastaus #5 : 20 Helmikuu 2009, 17:57:02 »

ei oo oikee tarkkaa kuvaa mitä haluis,mut ei oikee viitti alkaa tota omaa bobia kauheesti murjoo. kaikkee pientä siihen tehny, mut nälkä kasvaa syödessä ja liian monta vuotta menny ku viimeks ollu joku projekti ,ehkä pitää harjotella jollain japski pyörällä eka(vaikka siitä saa kuulla lopun ikää vittuilua) tai sit ostaa rautapää ja ihmetellä mitä siitä sais aikaseks en tiiä mistä tullu sellanen sairas perverssio dragstaria kohtaa et vähä kiinnostais sellanen no täytyy miettiä.mites toi omavalmisteen kilpiin saanti nykyään onnistuu oon vaa aikasemmin kuullu et lähes mahotonta.
tallennettu
Walt
Jr. Member
**
Viestejä: 12


« Vastaus #6 : 20 Helmikuu 2009, 23:36:19 »

ehkä pitää harjotella jollain japski pyörällä eka(vaikka siitä saa kuulla lopun ikää vittuilua) tai sit ostaa rautapää

Ei prkl, tee nyt vaikka mieluummin skodasta trike, mutta älä nyt mitään amerikkalaista v-moottoria hommaa  Virnistää
tallennettu
streetbob07
Jr. Member
**
Viestejä: 24



« Vastaus #7 : 21 Helmikuu 2009, 14:31:22 »

Ei prkl, tee nyt vaikka mieluummin skodasta trike, mutta älä nyt mitään amerikkalaista v-moottoria hommaa  Virnistää
noh noh yks amerikkalainen v2 on jo ja toista tekee mieli mut projektin muodossa vaa
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto