oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
05 Toukokuu 2024, 06:28:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ruotsin rek ollu pyörä vm-00 CoC ei saa ja tyyppikilpi hukassa, kilpiin?  (Luettu 50003 kertaa)
ma^ko
Jr. Member
**
Viestejä: 17


« Vastaus #30 : 19 Maaliskuu 2011, 09:50:24 »

Ruotsissa ainakin aiemmin oli käytäntö että sulla saattoi olla laite rekisterissä, katsastamattomana/hyväksymättömänä ja sille sai anottua ajoaikaa vrt "koekilvet" ja esmes ruottalaiset karavaanarit saattoi pitää vanhaa isoa autoa niin että lomareissun ajaksi anottiin ajoaikaa muuten ajettiin sit taloudellisemmalla. Eli rekisteri-ilmoituksellasait kilpiin, mut "puutteellisena" eli vastaava tilanne kuin meidän "punakilpisillä" ja sit kun oli katsastettu niin sai varsinaisesti tieliikenteeseen. Kilvissä ilman liikenneoikeutta saattoi sit kuitenkin hakea ajolupia.
tallennettu
Natking
Jr. Member
**
Viestejä: 47



« Vastaus #31 : 21 Maaliskuu 2011, 20:27:45 »

Toi vahan haiskahtas silta etta toi sun pyoras on ''for registrerad'' (o:sta puuttuu pilkut paalta) eli trakoittaa etta rekisterointi on aloitettu. Se ei missaan tapauksessa tarkoita etta se edes ikina menis ruottissa kilpiin, se katsastus on vaan alotettu.
Siksi tuosta luultavasti puuttuu noi kaikki tiedot.
Toi saattas olla joku vanha paperiton race pyora alunperin mika on muutettu katupyoraks, ja sitten koitettu/aloitettu katsastaa tuolloin 6.6.2000, ilmeisen huonolla menestyksella koska siihen ei sitten ole oikeeta virallista rekisteriotetta ikina(?) tullut
Eli kun siella alat laittaa laitetta kilpiin niin saat tommosen otteen ja kilvet. Sitten toimitat dokumentit mita ikina tarvitaankin ja mahdolliset melu, saaste ymym testit mita ne ikina haluukin niin sitten aletaan touhuumaan varsinaista rekisterointia.

Suurinpiirtein tallaiset kuviot oli jokunen vuosi sitten kun ruottin puolella touhuttiin jotain tuotteita.

Noita vanhoja forregattuja peleja kylla tulee vastaan sillon tallon, kaverilla on suomessa trike missa on sama juttu suoritettu ruottisa jossain -90 loppupuolla, eika taida vielakaan olla kilvissa.
tallennettu
J_Lanttola
Jr. Member
**
Viestejä: 17


« Vastaus #32 : 29 Maaliskuu 2011, 09:11:31 »

Ok, tämä selvittäisi kovasti noita papereita ja niitten vajavaisuutta.
Trafin kanta oli että jos ruotsin viranomaisilta on sähköposti jossa sanotaan että pyörä on otettu käyttöön 6.6.2000 niin se riittää ja vaatimukset menevät tuon päivämäärän mukaan.
Sitten täytyisikin vain osoittaa että pyörä täyttää nuo vaatimukset.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto