oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
05 Toukokuu 2024, 10:20:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Miten menetellä muutoskat..  (Luettu 43192 kertaa)
seikka
Jr. Member
**
Viestejä: 20


« Vastaus #30 : 10 Huhtikuu 2008, 15:59:49 »

Joo, eli siis sen "apurunko" nimikkeen verran napsivat prosentteja, eli 2% jäi sille tielleen. Mun laskujen mukaan piti tulla 46%, mutta AKE:n kanssa keskusteltuaan päättivät jyvittää sen mun emäputken vaihdon.

(Aikaisemmin en tosin ollu ihan kartalla, että mitä tää "apurunko" mahtaa tarkoittaa. Arvelin sitten että meinas mitä meinas, prossat jää silti vielä laillisen puolelle.)
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #31 : 10 Huhtikuu 2008, 20:49:51 »

Mä oon välillä tän terminologian kanssa omilla poluillani, mutta jos tarkoitat emäputkella ohjauslaakeriputkea, niin sitä ei ole jyvitetty prosenttitaulukkoon. Yhdessä taulukon kehitysversiossa sille oli omat prossat (2 %), mutta lopullisesta laista jyvitys poistettiin sillä perusteella, että ohjauslaakeriputkella ja ohjauslaakeriputkella ei käytännössä ole tunnistettavuuteen vaikuttavaa eroa. Harva katsuri osaa sanoa, millainen ohjauslaakeriputki esimerkiksi Uralissa on alun pitäen ollut. AKE ei tietääkseni ole ohjeistanut napsimaan prossia sellaisista osista, joita ei ole lakiin kirjoitetussa taulukossa jyvitetty.

Joten jos hermo kestää, niin konttorille vaan ja tärkeät 2 prossaa kotiin!
tallennettu

seikka
Jr. Member
**
Viestejä: 20


« Vastaus #32 : 11 Huhtikuu 2008, 11:25:40 »

Ohjauslaakeriputkea nimenomaan tarkoitin. Ja siitä nimenomaan napsi prosentit, kun ei vissiin muuta enää keksiny.

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto