oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
09 Toukokuu 2024, 21:17:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Koneenvaihto jaappaninmopossa  (Luettu 24547 kertaa)
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« : 21 Joulukuu 2008, 04:53:59 »

Juh,

Nyt mun hauskassa rojektissa asiat etenisi niin, että ensin leima ja sitten aiheena olsi koneen vaihto, Se kalattaa sen verran ettei ees kehtaa myydä pohjanmaalle.

Anyway, saisin siis 04 koneen huokeella kaikella tarvittavalla tekniikalla. Kyse 89 CBR 600 faitterista. Moottoripyörä orgissa ei vastaillu CBR topikissa, joten palaanpa aina oikeaan osuvaan mahtavaan MMAF foorumiin. Tarviis parit infot ennenkuin alkaa rhaa latomaan.
1. Joutuuko runkoa muuttamaan? Siis pulttyien osumakohdat ei aina osu, mutta itse runkoa?
2. Muuta?

Jos joku osais neuvoa, niin sais kauppaskootterin kilpiin. Kun näyttäs ilmojaki piteleväv

jouluja...tallissako Hymyilee
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #1 : 22 Joulukuu 2008, 10:37:33 »

Aika hiljaista taitaa olla täälläkin päässä...

Kuinka paljon separi on muuttunut näiden vuosien aikana? Luulisi että koneen fyysiset mitat eivät ole ainakaan kasvaneet, kaikkihan yritetään puristaa aina vaan pienempään pakettiin. Onko kone kiinni suoraan rungossa vai onko siinä jotkut kiinnikepalat välissä? Jos irtopaloilla samaan tyyliin kuin esim. Sportsterin kone niin silloinhan swappi on helppo kun tekee vain oikeanlaiset palat.
tallennettu
jj60
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #2 : 27 Joulukuu 2008, 10:47:47 »

no varmaa tietoohan ei oo mullakaan, mutta mulla on ollu seuraava malli cebarista, jossa on vielä samanlainen runko kun siinä sun mopossa. ja oon muutaman uudemman kanssa ollu tekemisissä, joten muistin varassa mennään...  Pyörittää silmiään

04 cebarissa on täysin erilainen runko ja kiinnikkeet eri kohdilla, kts. linkit:

http://make200.wippiespace.com/mopo%20kuvat/cbr600.JPG

ja

http://cbrworld.net/forums/thread/232204.aspx

uskoisin, että uusi kone on kooltaan pienempi kuin vanha kone, ainakin alakerraltaan. ja sitte ne ruiskut/ilmanputsari voi teettää runkoon ja tankkiin hiukkasen laajennustarpeita, olettaisin.

ei varmaan auttanu tää ollenkaan, mut onpahan epävarmempi olo! onnea projektille!!! Virnistää
tallennettu
Pekka L
Jr. Member
**
Viestejä: 22


« Vastaus #3 : 27 Joulukuu 2008, 16:23:39 »

Mitä jos katot missä kaupassa olis tommonen cebari myynnissä ja meet potkimaan renkaita. Rullamitan ja kameran kanssa... Kait siitä jotain saa mittailtua, vaikka muovilla onkin vuorattu?
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #4 : 02 Tammikuu 2009, 13:08:18 »

Halvan punnan myötä Englannista löytyi vastaava kone hyvässä kunnossa järjettömän halvalla. Se siis... samaan hintaan kuin ostaisi harlikkaan etukumin...
On tää halpaa lystiä Hymyilee

tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Joksa
Full Member
***
Viestejä: 59



« Vastaus #5 : 10 Kesäkuu 2009, 16:58:21 »

Halvan punnan myötä Englannista löytyi vastaava kone hyvässä kunnossa järjettömän halvalla.

Minkämoisin kustannuksin Enklannista tulee tuollainen pata kotosuomeen?
tallennettu
Jarski
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #6 : 19 Heinäkuu 2009, 18:05:04 »

Itsellä saman kaltainen projekti...
suunnittelen cbr 600rr -05 koneen sovittamista cbr 600f -89 runkoon... ja sitten ehkä vielä turboa siihen.
räjäytyskuvia löytyy googlaamalla netistä ja voin sanoa vain että vaikka lähelle samanlainen on niin kiinnityskohdat näyttävät pahasti olevan eri kohdissa Surullinen
mutta kuvia löytyy monesta linkistä esim:http://www.gofastvideo.com/tags/Motorcycle-Service-Manuals
kerroppa ihmeessä miten projekti etenee niin vaihdetaan kokemuksia.
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #7 : 21 Heinäkuu 2009, 11:48:19 »

...kerroppa ihmeessä miten projekti etenee niin vaihdetaan kokemuksia.

Herran tuntien on tainnut projekti vaihtua jo vähintään kolmesti tuon viimeisen viestin jälkeen (tammikuu -09) Virnistää ...
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #8 : 06 Lokakuu 2010, 13:36:44 »

Herran tuntien on tainnut projekti vaihtua jo vähintään kolmesti tuon viimeisen viestin jälkeen (tammikuu -09) Virnistää ...

Hah...

duche. CBR -> GSX-R -> ZZR -> ja nyt XS2 ...ja rinnalla FL, always.
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #9 : 06 Lokakuu 2010, 13:40:39 »

Minkämoisin kustannuksin Enklannista tulee tuollainen pata kotosuomeen?

Tuli kotiovelle kaikkine kustannuksineen 200 euroa. Ja kone toimi hienosti normaalien neste yms hommien jälkeen. Posti Englannista ( tai rahti ) on jostain syystä halpaa... toi 200 e sisälsi siis myös moottorin Hymyilee
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Kkallioj
Full Member
***
Viestejä: 51


« Vastaus #10 : 06 Lokakuu 2010, 15:47:32 »

Posti Englannista ( tai rahti ) on jostain syystä halpaa... toi 200 e sisälsi siis myös moottorin Hymyilee

Jaa, mulla ei ole tollasia kokemuksia ollenkaan...
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #11 : 07 Lokakuu 2010, 13:17:17 »

Riippu varmaan kuinka paljon myyjä ottaa bonusta Hymyilee Englannin posti on musta ainakin halpa.
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Lurjus79
Full Member
***
Viestejä: 87


« Vastaus #12 : 13 Marraskuu 2010, 20:20:47 »

eli tästä lähtien kaikki mopot ja varaosat saarilta, äly halpaa...onko kellää mitään linkkejä esim brittein ebayhyn tmv? tars hakia varaosa mopo, bob racerini vaatis elinluovuttajan


mää kun oon maalta niin luullut että britit on kallista kansaa...
tallennettu
Kkallioj
Full Member
***
Viestejä: 51


« Vastaus #13 : 13 Marraskuu 2010, 21:26:14 »

Ebay-linkki ei ole kovin vaikea, www.ebay.co.uk Vaikeampaa voi olla saada myyjä lähettämään ulos saarelta. En tiedä, mikä siinäkin on, mutta kovin moni ei halua lähettää ulkomaille. Tämä kuitenkin onneksi lukee ilmoituksissa ja joskus se lähetyskin voi erikseen kysymällä onnistua.

« Viimeksi muokattu: 13 Marraskuu 2010, 21:28:25 kirjoittanut Kkallioj » tallennettu
shoveltimppa
Jr. Member
**
Viestejä: 44


« Vastaus #14 : 15 Marraskuu 2010, 12:29:52 »

Ilmoituksissa on tosiaan usein mainittu, että lähetetään vain kotimaan sisällä. Olen muutaman kerran kysynyt suostuuko myyjä lähettämään myös ulkomaille ja joka kerta se on onnistunut. Eli kysyminen kannattaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto