oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
09 Toukokuu 2024, 21:56:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Svingin jatkaminen  (Luettu 17238 kertaa)
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« : 20 Helmikuu 2009, 15:21:59 »

Moikka,

Pitäisi jatkaa svingiä 15 cm:ä. Miten kannattaisi hommaan lähteä? Teräs svingi. Tartteeko väsätä joku jigi? Onko kellään apuja?

Kiitos

CF
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #1 : 25 Helmikuu 2009, 20:45:23 »

Japsien swingejä jatketaan melko rutiininomaisesti jatkopaloilla, jotka tulevat kiinni alkuperäisen swingin akselin koloihin. Näitä on saatu myös muutoskatsastettua vanhempiin pyöriin sekä silloin, kun valmistajalla on ollut antaa joku todistus homman toimivuudesta.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #2 : 04 Maaliskuu 2009, 13:10:04 »

Juh,

Paloja metsästin, mutta menee vaikeeksi. Eli ei ole suoraan ja parista firmasta kun kysyin niin hinta nousee taivaisiin.. panna vaan perse leveeksi, pituus saa olla.

C´F
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
av
Hero Member
*****
Viestejä: 231



« Vastaus #3 : 04 Maaliskuu 2009, 13:25:40 »

ei kai uuden svingin valmistaminen nyt mahdotonta ole??
tai vanhan muokkaaminen, jos kerran kyseessä on ihan terässvingi. itse ainakin tuntuu ettei alkuperäisen muokkaaminen hitsaamalla voi olla kovin paljon huonompi tapa kuin pulttaamalla jatkopaloja??

tallennettu

"But talkin' about it and bein' it, that's two different things."
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #4 : 04 Maaliskuu 2009, 22:07:41 »

Juh,

Paloja metsästin, mutta menee vaikeeksi. Eli ei ole suoraan ja parista firmasta kun kysyin niin hinta nousee taivaisiin.. panna vaan perse leveeksi, pituus saa olla.

C´F

millaisia paloja olisit vailla?
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #5 : 05 Maaliskuu 2009, 10:14:45 »

Jos tämmöset saisi, CBR 600 1991 swingille. Tekijöitä?

tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #6 : 05 Maaliskuu 2009, 10:30:50 »

Jos tämmöset saisi, CBR 600 1991 swingille. Tekijöitä?

Kysele Prätkäpajasta jos täältä ei suoraan löydy tekijää. CBR:lle nuo ovat varmaan ihan luettelokamaa.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #7 : 05 Maaliskuu 2009, 10:41:46 »

Jeh,

Prätkäpaja tuttu... kysellään. Ei ole noin vanhoille ebaylla eikä muualla, kaippa nekin on muokattavissa kun on muokkausvempaimet. Kiitos.

CF
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Rocks
Jr. Member
**
Viestejä: 13


« Vastaus #8 : 05 Maaliskuu 2009, 15:47:17 »

Tuonikäisen cbr:n takahaarukkahan on vaan tollasta nelikulmasta profiilia(jotain 20x50?) jossa on ovaali reikä taka-akselille ja kiristäjille. Siihen vaan samanlaista rautaa hitsaat perään johon kairaat reiät akselille niin saat jatkot ja halvalla.
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #9 : 05 Maaliskuu 2009, 22:03:38 »

entäs jos käytät orggis akselin kiinnikepalaa .
pala vaan irti ja väliin 15 cm uutta rautaa ja liimaat svingin kasaan.
kauhea kairaaminen vaan jos tollaset palat koneistaa.
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #10 : 05 Maaliskuu 2009, 22:13:00 »

jos et mistään noita löydä ja haluut välttämättä tollaset koneistetut.
niin voin tollaset raakaversiot leikata ja viet sit koneistukseen.
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #11 : 05 Maaliskuu 2009, 23:51:49 »

Jeh,

Hoidin toisen svingin, kun ei ne mitään maksa. Siitä loppupala jatkeeksi ja rautaa sisään. Eiköhän siitä kalu tule...kiitos kaikille.

jatketaan...

PS. Kovat on noilla paloilla hinnat oikeesti.... useita satoja...
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto