oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
16 Toukokuu 2024, 15:48:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tiedätkö milloin moottoripyörä pitäisi muutoskatsastaa? Katso tästä kattava artikkeli muutoskatsastamisesta
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: bilteman geeliakut  (Luettu 24822 kertaa)
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« : 11 Syyskuu 2008, 20:01:53 »

kokemuksia bilteman geeliakuista?
onko laadukkaita ja kestääkö tärinää jne.?
ei olis hinnakkaita ainakaan...
« Viimeksi muokattu: 11 Syyskuu 2008, 20:11:15 kirjoittanut teemu » tallennettu
leesseri
Vieras
« Vastaus #1 : 12 Syyskuu 2008, 12:54:52 »

ainoastaan yksi kaveri tunnusti,että hänellä on miesten tiimarista ostettu hyytelöakku ja hyvin on kaksi kesää pelittänyt...itse taidan ostaa sieltä myös,kuten o-rengasketjutkin...
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #2 : 12 Syyskuu 2008, 13:27:19 »

...itse taidan ostaa sieltä myös,kuten o-rengasketjutkin...

Nythän sieltä saa jo sitä päivän kuuminta hottiakin - nimittäin nappularenkaita. Voi rakentaa suuren maailman tyyliin poppereita... Virnistää
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #3 : 12 Syyskuu 2008, 19:45:09 »

ainoastaan yksi kaveri tunnusti,että hänellä on miesten tiimarista ostettu hyytelöakku ja hyvin on kaksi kesää pelittänyt...itse taidan ostaa sieltä myös,kuten o-rengasketjutkin...

 

meinasin kanssa kokeilla bilteman geeliakkua.eipä sitä jakkaran alle nää,että mikä akku siellä on ja mistä se on hommattu.
puhuutaan vaan tarvike akusta Hymyilee
onhan siinä 2 vuoden takuukin. voi sitten aina kiikuttaa takas jos ei pelaa.

Nythän sieltä saa jo sitä päivän kuuminta hottiakin - nimittäin nappularenkaita. Voi rakentaa suuren maailman tyyliin poppereita... Virnistää

 Virnistää
« Viimeksi muokattu: 12 Syyskuu 2008, 19:49:50 kirjoittanut teemu » tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #4 : 13 Syyskuu 2008, 08:08:14 »

Mullla on ollut useampiakin B-teeman akkuja ja olen ollut tyytyväinen. Muiden kokemuksista olen kuullut, etä laatu saattaisi vaihdella kovasti mutta omalle kohdalle huonoa kappaletta ei ole osunut.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Chito
Newbie
*
Viestejä: 9


« Vastaus #5 : 13 Syyskuu 2008, 08:31:25 »

onko laadukkaita ja kestääkö tärinää jne.?

Parisen kuukautta sitten vaihdoin pyörää ja kauhistuin kun akkukotelo oli rungossa kiinni vailla minkäänlaista tärinänvaimennusta ja juurikin Piilteman geeliakku niinikään vailla vaimennusta. Enpähän tehnyt asialle mitään, ja hyvin on kestänyt. Fillari on jytäjammu (tärisee se sekin  Iskee silmää).
tallennettu

XS-2  -72
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #6 : 13 Syyskuu 2008, 10:33:40 »

... Fillari on jytäjammu (tärisee se sekin  Iskee silmää).

Jytäriä pahempi täristäjä löytyy ainoastaan saman konsernin yksimukisesta moottorista Virnistää ...

Kaverilla oli Shovelissa Bilteman geeliakku, kyllä se alun toista kesää kesti kunnes pimeni täysin. Ilmeisesti juurikin tärinästä koska meni kesken ajon. Samalla tavalla ja samassa ajassa tosin meni emännän Sportsterista toisen merkkinen nesteakkukin eli ei se katso akun merkkiä tai toimintatapaa.

Ja jos ei kovaan ääneen puhuta niin tuohon pikkukuvan Sportsteriprojektiin on myös tulossa biltsun akku Pyörittää silmiään ...
tallennettu
hdkaide
Newbie
*
Viestejä: 3


« Vastaus #7 : 13 Syyskuu 2008, 17:40:14 »

täytyy se varmaan minunkin valitettavasti vähän kehua pilteeman akkua. minulla kesti kaksi vuotta moinen -64 rautiksessa. teline on pultattu suoraan runkoon kiinni. oli tänä keväänä etuvalon mukaan tehot edelleen tallessa, ei ole tarvinut talvisin latailla. senkuin polki keväällä pyörän käyntiin. olis varmaan tämänkin kesän mennyt, mutta kun tuli vaihdettua akku kotelo toisen malliseksi.
tallennettu
flh64
Newbie
*
Viestejä: 1


« Vastaus #8 : 29 Syyskuu 2008, 18:52:33 »

Mulla toiminu B- geeliakku kolme kesää, talvet kiinni fillarissa, ei ylläpitolatauksia.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto