Mun kysymys on kaksiosainen. Ensinnäkin aiheuttaako Voes -alipainesäätimen puute starttiongelmia? Voeshan vaikuttaa silloin kun kurkun alipaine on suurimmillaan eli startatessa/alakierroksilla. Sytkäähän (Crane HI-4) vois säätää että starttais helpommin mutta sitte on ajossa ennakot viturallaan. Itse ongelma on siinä että startti (hitachi) pitää kauheeta meteliä eikä pyöritä kunnolla ellei tarjoa apuvirtaa (silloinkin vaikeeta). Nyt oonkin sitte kahden vaiheilla että pistääkö jo uutena heikkotehoisen startin uusiksi (kallista) vai siirtyykö kokonaan kiksilinjalle (vielä kalliimpaa?).
Minkälainen potkittava on BT evo 5 lovisella salkulla, vuosimalli on 86 ja männät KB 9,5 rutulla, EV 27 nokka ja kaasarina kiljuvan kotkan preppaama läppä Keihin. Sytkä on Cranen HI-4 single fire ilman Voessia. Eli riittääkö toi kiksi ainooksi startiksi vai kannattaako uusia nappistartti ja miettiä sitä voessia? Molempiin kun ei taalerit riitä