oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
01 Marraskuu 2024, 02:07:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tiedätkö milloin moottoripyörä pitäisi muutoskatsastaa? Katso tästä kattava artikkeli muutoskatsastamisesta
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: mitkä männät ja nokka  (Luettu 12677 kertaa)
huoppari
Newbie
*
Viestejä: 2


« : 08 Elokuu 2009, 01:23:59 »

niin mitkähän ois sopivimmat männät(mielellään wisecot) ja nokka-akseli 80cid evoon jossa on potkukäynnistys , edelbrockin kannet ,s&s super g ,morriksen auto advance mankku ja dragpipet(putket ehkä käännän toiselle puolelle ja napsutan jonku jokkisauton efektorin perään)
« Viimeksi muokattu: 08 Elokuu 2009, 01:49:40 kirjoittanut huoppari » tallennettu

ould skuul ,ny skuul,fak ai didint kou nou skuul
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #1 : 08 Elokuu 2009, 09:50:14 »

Noi kannet taitaa määrätä aika pitkälle mäntien mallin, muistelisin että Edelbrockeissa on sen verran erikoiset palotilat että toimivat parhaiten omilla männillään. Niitä tekee muutama valmistaja, en nyt heti muista oliko Wisecolla mutta sehän selviää parhaiten www.wiseco.com

Et mainitse mitä olet kombinaatiolta hakemassa - suurinta mahdollista tehoa, vääntöä, helppoa käynnistyvyyttä vai mitä. Nokka-akseli on hyvä sovittaa yhteen käytetyn puristussuhteen kanssa ja jos männät on luokkaa 9,5-10,5:1 niin silloin esim. Andrews EV27 on helkkarin hyvä vääntönokka - EV46 taas vähän enempi tehon puolelle kallistuva enkä sitä laittaisi jos staattinen puristussuhden jää edellä mainitun haarukan alapäähän. Kokemusta on molemmista, ensin EV27 koneessa jossa ysipuolikkaat männät - helkkarin hyvä käyttökone. Sitten nelikutonen yli kymppipuolen staattisella, takapyörältä yli 90 heppaa mutta oli vähän tarkka käynnistyksen kanssa.

Dragpipet kyllä äkkiä pilaa hyvätkin osakokonaisuudet, ne kun ei ole millään muotoa katuvirityksiin soveltuvat putket.
tallennettu
huoppari
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #2 : 08 Elokuu 2009, 23:25:39 »

Joo, lähinnä ala ja keskialueen vääntöä ja tehoa olen hakemassa .Nuo Edelbrockit näköjään nostaa jo vakio männillä (on nyt paikoillaan ja ei oo mikään helppo käynnistää vaikka just paino tipahti neuvola rajan alle 99kg)puristukset 8,5>9,5 . Bill Dodge kehui Dirt Bikeään (12 :1 puristukset ja 93" en tiiä onko samat asteikot ja mittarit ku meillä) pahaksi polkea käyntiin  Hymyilee Elikkäs jos laitan Wisecot 10:1 ,  Edelbrockien kansien kans 11:1 (JE/Edelbrockin omilla amme männillä 10,5:1 )niin ei taida riittää massa polkea käyntiin .Näyttihän tuolla Edelbrockillakin olevan pari nokkaakin, toinen #1740 aika lähellä ev -27 ja toinen #1741 aikas raju  ,600 nostolla (ei vaan pysty muodostamaan online storeen tiliä ku jenkkien miehittämiin tukikohtiin ,suomi kai on vielämiehittämätön= itsenäinen, onhan vitsi vitsi  Hymyilee.kaikki kunnia sota veteraaneille ,lähinnä naurattaa tuo amerikkalaisten tyhmyys).Kukahan nuita Edelbrockin/JE tuotteita myis täälä härmässä ? . Niissä darg pipeseissä on muuten torgue conesit ja hp plus huilut ja totta kai termoteipit , saa ny nähä jääkö ne paikoilleen.
« Viimeksi muokattu: 09 Elokuu 2009, 00:31:53 kirjoittanut huoppari » tallennettu

ould skuul ,ny skuul,fak ai didint kou nou skuul
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto