ton ikäsessä pitäisi mennä muukin lukko kuin kiinteästi hitsattu ohjauslukko läpi.
tosin käytäntö vähän vaihtelee konttoreittain.
hyvä on pelin olla ihan kunnossa leimalla jo.
Kiitos vastauksesta.
Tämän ketjun mukaan ohjauslukko olisi kuitenkin pakollinen?
Mitä amerikkalaisen "certificate of title to a motor vehicle" paperin mukaan title number ja previous title number tarkoittaa? Ensimmäinen on CR ja toinen W alkuinen. Tästä paperista ei muuten löydy mitään moottorinnumeroa (jos edellinen ei ole se), VIN koodi kyllä löytyy. Moottorin kuutiotilavuuttakaan ei ole merkitty.
Päivitys: Soitin nopean puhelun katsastusaseman tekniseen neuvontapuhelimeen (2,5 e / min + pvm/mpvm ) ja selvisi, että:
- rekisteröintikatsastus suoritetaan liikennekelpoisena
- ohjauslukko vaaditaan, asetus tuli voimaan -68. Neuvojan mukaan putkimallinen lukko asennetaan emäputkeen.
- mitään takarajaa rekisteröintikatsastukselle ei ole, joten pyörää saa fiksailla ihan rauhassa.
- vaihdetut osat merkitään rekisteriotteeseen (tämä oli jo itselle selvää, eikä sovi ylittää sitä 49%:ia).