oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
01 Marraskuu 2024, 02:06:57 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tunnetko valomääräykset? Lue juttu Moottoripyörän valaisimet ja niiden muuttaminen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jenkkipyörä (HD 1980 salvage) rekisteriin  (Luettu 11734 kertaa)
streamliner
Jr. Member
**
Viestejä: 26


« : 04 Joulukuu 2009, 11:13:35 »

Jenkeistä uitettu lievästi palovaurioitunut härräkkä on nyt tullattu, ALV maksettu ja seuraavaksi projekti pitäisi saada kilvitettyä (ennen kuin rakentaminen voi alkaa). Pyörän vuosimalli on -80 ja kun sivistin itseäni näiden sivujen annilla, niin olenko oikeassa, että pyörän kilvityshetkellä pyörässa pitää olla:
- etujarru
- lähi/kaukovalot (ei tarvitse olla E-hyväksytyt)
- 1 kpl sivupeilejä
- äänimerkki
- takavalo (ei rekkarivaloa)

Hyväksyykö katsuri jos hitsaa sen rattilukon riippulukon korviin? Lienee kiinteästi silloin asennettu (ja lähtee rälläkällä nopeasti irti...jos tarvetta)

Tarvitseeko pyörän olla kilvityshetkellä ajettavassa kunnossa? Pahoittelen, että minäkin kyselen samoja tyhmiä kysymyksiä mitä täällä on jo moneen kertaa kysytty, mutta mikään viestiketju ei suoraan käsitellyt näitä huolenaiheitani. Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 07 Joulukuu 2009, 13:55:41 kirjoittanut streamliner » tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #1 : 06 Joulukuu 2009, 11:20:13 »

olet aika oikeassa noitten vaatimusten kanssa.
noita peilejä,et tarvitse yhtään kappaletta jos et tahdo laittaa.
ton ikäsessä pitäisi mennä muukin lukko kuin kiinteästi hitsattu ohjauslukko läpi.
tosin käytäntö vähän vaihtelee konttoreittain.
hyvä on pelin olla ihan kunnossa leimalla jo.
« Viimeksi muokattu: 06 Joulukuu 2009, 21:10:52 kirjoittanut teemu » tallennettu
streamliner
Jr. Member
**
Viestejä: 26


« Vastaus #2 : 07 Joulukuu 2009, 11:16:53 »

ton ikäsessä pitäisi mennä muukin lukko kuin kiinteästi hitsattu ohjauslukko läpi.
tosin käytäntö vähän vaihtelee konttoreittain.
hyvä on pelin olla ihan kunnossa leimalla jo.

Kiitos vastauksesta. Tämän ketjun mukaan ohjauslukko olisi kuitenkin pakollinen?

Mitä amerikkalaisen "certificate of title to a motor vehicle" paperin mukaan title number ja previous title number tarkoittaa? Ensimmäinen on  CR ja toinen W alkuinen. Tästä paperista ei muuten löydy mitään moottorinnumeroa (jos edellinen ei ole se), VIN koodi kyllä löytyy. Moottorin kuutiotilavuuttakaan ei ole merkitty.

Päivitys: Soitin nopean puhelun katsastusaseman tekniseen neuvontapuhelimeen (2,5 e / min + pvm/mpvm ) ja selvisi, että:
 - rekisteröintikatsastus suoritetaan liikennekelpoisena
 - ohjauslukko vaaditaan, asetus tuli voimaan -68. Neuvojan mukaan putkimallinen lukko asennetaan emäputkeen.
 - mitään takarajaa rekisteröintikatsastukselle ei ole, joten pyörää saa fiksailla ihan rauhassa.
 - vaihdetut osat merkitään rekisteriotteeseen (tämä oli jo itselle selvää, eikä sovi ylittää sitä 49%:ia).
« Viimeksi muokattu: 12 Joulukuu 2010, 19:32:02 kirjoittanut streamliner » tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto