Voi jeesus, siitä sitten tulikin näköjään Mopo-14
Kieltämättä tuo luokkajako pikkasen tökkii jos luokat on tyyliin chopperit, kustomit, faitterit ja kaikki muut, aika helvetin vaikea panna samalle viivalle noita ja jos ens vuonna on edelleen txt äänestys niin mopoille oma luokka kiitos! Jos sitä itekkin pääsee matolle ens vuonna niin ois reilua saada edes "fighting chance" kun itellä ei edes ole FB-tiliä eikä sitä myötä kuutasataa kaveria ketä patistaa äänestämään... Ei sillä että mitään voittoa vois mun taidoilla havitella sittenkään mutta silti...
BTW, mun mielestä ois hyvä jos siinä pyörän esittelykilvessä olis listattu muutokset edes summittaisesti, moni pyörä tarvis varmaan erillisen lapun sille mutta tuossa omassakin on sellasiakin muutoksia mitkä ei näy ulos mm "keyless ignition" paitti tietty virtalukko puuttuu jos sen hoksaa...
Täytyy häpeäkseni tunnustaa että unohtui tuo äänestys itseltäkin.
Jännä silleen että vaikka Sysmässä olen suurimman osan ikääni asunut (nykyään Vääksyssä) en ole koskaan kuullutkaan Joutsa Chopper Show:sta ennen kuin tänne liityin... Tänä vuonna täytyy kyllä poiketa...