oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
15 Joulukuu 2017, 04:48:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Riveside Cycles tukee MMAF:n toimintaa vuonna 2014
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kaasutin viritys videosarjaa (suomalainen versio)  (Luettu 320 kertaa)
emX50
Newbie
*
Viestejä: 2



« : 02 Joulukuu 2017, 17:36:24 »


Hei kaikki  Hymyilee

Olen aloittanut perusteellisen video-sarjassa.
Se selittää kuinka virittää kaasuttimen, muutettua moottori.

Osa 1 käytti tekijänoikeuden ääniraitaa.
Taiteilija saa kaikki ilmoituksesi tuloja, mutta video kuulostaa hyvältä.

Ei koskaan uudestaan.
Huomasin, että se oli estetty Suomessa  Surullinen

Joten olen luonut suomalainen versio, jossa on eri ääniraita.
Kuitenkin otsikko, kuvaus, ja osa-otsikot ovat kaikki Googlen käännetty.

https://youtu.be/Ze_dZO7mPAg

Jos joku haluaa korjata tekstin, olisi parempi kaikille suomalaisille, jotka eivät osaa puhua englantia.

Sillä 'kiitos', voin lisätä linkin tähän sivustoon

Sitä voidaan muokata YT-kanavalla:
http://www.youtube.com/timedtext_video?ref=share&v=Ze_dZO7mPAg

Klikkaa suomeksi - klikkaa muokkaa

Tai sitä voidaan muokata tekstin avulla (alla).

Osa 2 on kirjoitettu, ja toivon julkaistakseni sen kahden päivän kuluessa.

Tarkoitukseni on luoda täydellinen referenssityö.

Kiitos  Hymyilee

WEBVTT
Kind: captions
Language: fi

00:00:11.900 --> 00:00:17.500
investointien jälkeen paljon aikaa ja
rahaa rakentaa uuden moottorin ... se voi kaikki päättyy epäonnistumiseen

00:00:17.600 --> 00:00:21.900
moottorin takavarikointia ... tai jopa sulanut männät

00:00:22.100 --> 00:00:26.000
tai moottorin yksinkertaisesti ei toimita
odotettu suorituskyky

00:00:26.800 --> 00:00:29.000
ongelma on kaasuttimen asetukset

00:00:29.000 --> 00:00:32.900
kukin eri moottorin
vaatii erilaista kaasutin setup

00:00:32.900 --> 00:00:36.900
varastoon moottorit nämä määräytyvät
Tehtaan testilaboratorio

00:00:36.900 --> 00:00:39.033
mutta muutettua moottori

00:00:39.033 --> 00:00:43.000
rakentaja ei ole mitään keinoa tietää
mikä on oikea kaasuttimen asetukset tulisi

00:00:43.000 --> 00:00:48.200
ja ymmärtämättä viritysproseduuri
oikea asennus on koskaan saavuttanut

00:00:48.200 --> 00:00:52.700
Tämän videon sarjassa olivat menossa
säätää, että viritys menettely

00:00:52.700 --> 00:00:56.699
opetella turvallisesti virittää kaasuttimen
muutettua moottori

00:00:56.699 --> 00:00:58.811
ja saada maksimaalista suorituskykyä

00:00:58.811 --> 00:01:03.200
Tämä edellyttää löytää vastauksia näihin kysymyksiin

00:01:03.200 --> 00:01:05.500
kaasutin tyyppi

00:01:05.500 --> 00:01:08.500
kaasuttimen kurkun reiän halkaisija

00:01:08.500 --> 00:01:11.900
kaasuläpän venttiilin luisti leikattu säde

00:01:12.000 --> 00:01:14.200
neula geometria

00:01:14.200 --> 00:01:16.300
neula

00:01:16.300 --> 00:01:17.560
sumutin tyyppi

00:01:17.700 --> 00:01:19.560
sumutin renkaan halkaisijaa

00:01:19.880 --> 00:01:21.760
pääsuutin halkaisija

00:01:21.920 --> 00:01:23.760
idle suihkun halkaisija

00:01:24.020 --> 00:01:26.680
alhainen kaasuläpän tyhjäkäynnillä ruuvin kannan

00:01:27.000 --> 00:01:28.980
polttoaineventtiili halkaisija

00:01:29.540 --> 00:01:31.280
float paino

00:01:31.760 --> 00:01:34.540
jos kaikki nämä kysymyksiin vastataan oikein

00:01:34.820 --> 00:01:36.980
moottori toimittaa sen suorituskykyä

00:01:37.240 --> 00:01:38.400
ja voit lentää

00:01:38.640 --> 00:01:41.679
jos jokin kysymyksiin vastataan
väärin

00:01:41.680 --> 00:01:43.800
moottori ei saada aikaan

00:01:43.980 --> 00:01:45.160
tai yksinkertaisesti hylätty

00:01:45.520 --> 00:01:49.640
tehtävä vaikeutuu
koska kukin komponentti

00:01:49.640 --> 00:01:55.280
muutetaan vaikutus muiden komponenttien
vaihtelevalla

00:01:56.200 --> 00:01:57.900
Tämä tarkoittaa, että käytännössä

00:01:58.060 --> 00:02:00.493
ääretön määrä mahdollisia asetelmia

00:02:00.500 --> 00:02:03.940
miten voimme jopa alkaa tehdä valintoja?

00:02:04.480 --> 00:02:07.180
Tarvitsemme polttoainetta kartan, joka voi ohjata meitä

00:02:07.189 --> 00:02:10.796
Tämä määritetään
neulan ja sumuttimen

00:02:10.800 --> 00:02:13.240
mutta polttoaineen kartalla vaihtoehdot ovat

00:02:13.360 --> 00:02:19.459
piilotettu käsittämättömällä luettelo
numeroita ja mitat

00:02:19.460 --> 00:02:24.100
nämä mitat kuvaavat geometria kunkin neulan ja yhdessä sumuttimen

00:02:24.100 --> 00:02:28.620
perus polttoaineen kartalla
kaasuttimen luodaan

00:02:28.880 --> 00:02:33.280
mutta emme ole koskaan voineet nähdä tätä karttaa
ja ilman sitä

00:02:33.440 --> 00:02:37.380
kaasutin viritys on aina ollut sumu sekaannusta

00:02:37.720 --> 00:02:39.731
kuitenkin, että kaikki on muuttunut

00:02:39.960 --> 00:02:42.460
uusi ohjelmisto on kehitetty

00:02:42.470 --> 00:02:46.158
joka laskee
jokainen käytettävissä polttoainetta kartan kaasuttimen

00:02:46.160 --> 00:02:49.400
ensimmäistä kertaa ulkopuolella tehtaan testilaboratoriona

00:02:49.500 --> 00:02:52.580
Moottorin viritin voi tutkia yksityiskohtaisesti

00:02:52.640 --> 00:02:56.000
polttoaineen toimituksen käyrän niiden kaasutin

00:02:56.000 --> 00:03:01.300
tämä muuttaa ja yksinkertaistaa viritys

00:03:01.440 --> 00:03:05.980
näemme tarkka kaasuläpän asentoa
kun neula kartio on osuma

00:03:06.020 --> 00:03:10.780
ongelmat voidaan tunnistaa
mukaan kaasun asentoon

00:03:10.940 --> 00:03:16.000
muutos voidaan suunnitella etukäteen
käynnissä useita simulaatioita

00:03:16.180 --> 00:03:20.300
jos haluamme nojata polttoaineseoksesta puolivälissä kaasuläpän

00:03:20.300 --> 00:03:24.100
ja lisäävät rikkautta suurella kuormituksella

00:03:24.109 --> 00:03:27.720
polttoaine kartta voidaan ensin suunniteltava
virtuaaliympäristössä

00:03:27.720 --> 00:03:32.260
ehkä heikentää edelleen
koko kaasuläpän alue

00:03:32.680 --> 00:03:36.400
alueet polttoaineen kartta voidaan eristää

00:03:36.860 --> 00:03:43.440
alhaisen kaasua alue voidaan kiinnittää niin
että alhainen kaasuasetuksilla eivät muutu

00:03:43.440 --> 00:03:46.200
vain kartio testataan

00:03:46.300 --> 00:03:50.180
joten mikä tahansa muutos suorituskyky johtuu yksinomaan kartion

00:03:50.260 --> 00:03:52.180
ei ole sekaannuksen

00:03:52.580 --> 00:03:56.940
aivot voi keskittyä kaikkiin vaiheisiin kaasuttimen

00:03:56.940 --> 00:04:01.000
ja eri polttoaineen virtauksen muokkaajia
joita sovelletaan karttaa

00:04:01.220 --> 00:04:07.340
virittämiseksi kaasutin ei ole enää musta art
peräisin vuosikymmenten kokemus

00:04:07.520 --> 00:04:11.420
kuka tahansa voi nyt nopeasti oppia
miten virittävänsä kaasuttimeen

00:04:11.560 --> 00:04:14.440
on tiukka menettely, jota on noudatettava

00:04:14.440 --> 00:04:17.240
mutta tämä selitetään tulevina videot

00:04:17.240 --> 00:04:21.680
sekä ymmärrystä kunkin
Kaasuttimen osat

00:04:21.800 --> 00:04:24.240
ja miten ne vaikuttavat polttoaineen virtauksen

00:04:24.540 --> 00:04:27.440
jos oikea viritys menettelyä noudattaen

00:04:27.440 --> 00:04:31.960
aloittelija voi turvallisesti ja
onnistuneesti virittää kaasuttimen

00:04:31.960 --> 00:04:35.782
poimia mahdollisimman tehokkaasti niiden moottorin

00:04:35.782 --> 00:04:38.800
tarvitset Needle Carb Polttoaine Mapperiin

00:04:38.800 --> 00:04:41.700
... ilman sitä sinulla ei ole mahdollisuutta
ymmärtäminen kaasutin

00:04:41.880 --> 00:04:44.920
ja voit ladata sen Fuelmapper.com

00:04:45.000 --> 00:04:48.040
ja opetella käyttämään sitä
aikana tämän videon sarja

00:04:48.040 --> 00:04:50.120
linkit ovat kuvauksessa

00:04:50.180 --> 00:04:53.240
ja jos pidät ajatusta tämän virityksen sarjassa

00:04:53.260 --> 00:04:55.600
ja luulet että tämä on ollut
hyvän johdannon

00:04:55.600 --> 00:04:58.780
A 'peukkua' auttaa muita löytämään tämän lähtökohdan

00:04:59.260 --> 00:05:02.960
Tilaa saada ilmoituksia jokaisen uuden videon

00:05:03.620 --> 00:05:07.240
Seuraavaksi katsomme kaasutin valinta

00:05:07.240 --> 00:05:10.080
pitää katsomassa tarkastella ohjelmaa,

00:05:12.340 --> 00:05:14.420
Ohjeet

00:05:14.700 --> 00:05:17.120
Kaikki käytettävissä Dellorto Carburetors

00:05:17.320 --> 00:05:19.720
ja lopetettiin kaasuttimet

00:05:20.120 --> 00:05:22.420
Kaikki käytettävissä neulat jokaisen kaasutin

00:05:22.940 --> 00:05:25.040
Useampia neuloja kunkin kaasutin

00:05:25.460 --> 00:05:27.640
Kaikki käytettävissä sumuttimet jokaiselle kaasutin

00:05:28.260 --> 00:05:30.520
Kokoonpanopisteeseen valitsemallesi
neulat ja sumuttimet

00:05:30.980 --> 00:05:33.120
Atomisoijia täältä

00:05:33.460 --> 00:05:35.780
Neulat täältä

00:05:46.940 --> 00:05:49.180
Mikuni neula / sumuttimen
kokoontumisalueella

00:05:49.680 --> 00:05:51.820
Dellorto neulat tunnistettu kunkin Mikuni kaasutin

00:05:52.340 --> 00:05:54.300
30mm Mikuni carburetors

00:05:55.000 --> 00:05:57.100
laaja valikoima Dellorto neuloja
for Mikuni carburetors

00:05:57.680 --> 00:05:59.920
suurempi kuin voisi kuvitella

00:06:00.540 --> 00:06:07.900
34mm Mikuni carburetors

00:06:08.360 --> 00:06:13.240
38mm Mikuni carburetors

00:06:13.240 --> 00:06:18.460
TMX Mikuni carburetors

00:06:18.460 --> 00:06:23.960
44mm Mikuni carburetors

00:06:23.960 --> 00:06:26.740
ohjetiedosto

00:06:27.020 --> 00:06:29.400
Lisää kaasuttimen
... ja viritys muistiinpanot

00:06:29.800 --> 00:06:32.060
3 Ohjetiedostot

00:06:32.440 --> 00:06:34.740
50 kaasutin lähtö

00:06:35.140 --> 00:06:37.460
Aseta kaasutin

00:06:37.800 --> 00:06:40.040
Valitse nykyinen neula,
lovi asema, ja sumuttimen

00:06:40.520 --> 00:06:42.820
katso polttoaineen kartoista on
heti saatavilla

00:06:43.160 --> 00:06:45.100
luoda uutta polttoainetta karttoja
ja testata niitä

00:06:46.100 --> 00:06:49.380
kaatumista 100 vuotta

00:06:50.020 --> 00:06:53.180
kaasuttimen viritys sekaannusta

00:06:53.840 --> 00:06:58.120
Neula Carb Polttoaine Mapperiin ™

00:06:58.700 --> 00:07:01.440
Peukut pystyyn
auttaa nostamaan profiilia videosarjan

00:07:02.000 --> 00:07:04.920
merkitä
huomaamaan seuraavaan videoon

00:07:05.480 --> 00:07:09.140
Ylhäällä vasemmalla Linkki ladata
Neula Carb Polttoaine Mapperiin ™

00:07:09.600 --> 00:07:11.600
Kiitos katsomisesta

00:07:12.040 --> 00:07:14.040
Valitettavasti minkä tahansa käännösvirheistä

tallennettu
Erkko!
Newbie
*
Viestejä: 8


« Vastaus #1 : 05 Joulukuu 2017, 09:20:49 »

Could you give english version as in text.. finnish tranlated with google mainly don't make sense.
tallennettu
emX50
Newbie
*
Viestejä: 2



« Vastaus #2 : 07 Joulukuu 2017, 17:29:23 »

Thank you for replying  Hymyilee

Here is the English Text.
Obviously we can add MMAF to the links  Iskee silmää

Thanks for taking a look at this... I know that translation is not easy



Carburetor Tuning For Performance - Part 1 - The Challenge

A video tutorial series explaining how to tune or adjust a carburetor for a 2 stroke or 4 stroke engine for performance and horsepower, helped by carburetor tuning software.

Part 1 outlines the carburetor components: throttle valve slider cutaway, needle, needle jet, atomiser, main jet, idle jet, fuel valve, float weight.

The carburetor tuning software: Needle Carb Fuel Mapper™ enables fuel maps to be created - an overview of the carburetor tuning software is provided.

Typical carburetors: Dellorto and Mikuni, but all carburetors use the same tuning process, and all carbs can be added to the software
.
Engine tuning, or carburetor adjustment, provides more performance, horsepower, and fuel efficiency.
This applies to motorcycle, car or automobile engines.

Links
http://fuelmapper.com/  Download the carb tuning software

Good sites to join:

http://www.apriliaforum.com/
http://49ccscoot.com/
http://www.2strokeworld.com/


WEBVTT
Kind: captions
Language: en

00:00:11.900 --> 00:00:17.500
after investing large amount of time and
money building a new engine... it can all end in failure

00:00:17.600 --> 00:00:21.900
with engine seizure... or even melted pistons

00:00:22.100 --> 00:00:26.000
or the engine simply fails to deliver
the expected performance

00:00:26.800 --> 00:00:29.000
the problem lies with the carburetor setup

00:00:29.000 --> 00:00:32.900
each different engine
requires a different carburetor setup

00:00:32.900 --> 00:00:36.900
for stock engines these are determined in
the factory test lab

00:00:36.900 --> 00:00:39.033
but for a modified engine

00:00:39.033 --> 00:00:43.000
the builder has no way of knowing
what the correct carburetor setup should be

00:00:43.000 --> 00:00:48.200
and without understanding the tuning procedure
the correct setup is never achieved

00:00:48.200 --> 00:00:52.700
in this video series were going
to provide that tuning procedure

00:00:52.700 --> 00:00:56.699
to learn how to safely tune a carburetor
for a modified engine

00:00:56.699 --> 00:00:58.811
and gain maximum performance

00:00:58.811 --> 00:01:03.200
this involves discovering the answers to these questions

00:01:03.200 --> 00:01:05.500
carburetor type

00:01:05.500 --> 00:01:08.500
carburetor throat bore diameter

00:01:08.500 --> 00:01:11.900
throttle valve slider cutaway radius

00:01:12.000 --> 00:01:14.200
needle geometry

00:01:14.200 --> 00:01:16.300
needle position

00:01:16.300 --> 00:01:17.560
atomizer type

00:01:17.700 --> 00:01:19.560
atomizer ring diameter

00:01:19.880 --> 00:01:21.760
main jet diameter

00:01:21.920 --> 00:01:23.760
idle jet diameter

00:01:24.020 --> 00:01:26.680
low throttle idle screw position

00:01:27.000 --> 00:01:28.980
fuel valve diameter

00:01:29.540 --> 00:01:31.280
float weight

00:01:31.760 --> 00:01:34.540
if all these questions are answered correctly

00:01:34.820 --> 00:01:36.980
the engine will deliver its performance

00:01:37.240 --> 00:01:38.400
and you'll fly

00:01:38.640 --> 00:01:41.679
if any of the questions are answered
incorrectly

00:01:41.680 --> 00:01:43.800
the engine will fail to deliver

00:01:43.980 --> 00:01:45.160
or simply fail

00:01:45.520 --> 00:01:49.640
the task is made more difficult
because each component

00:01:49.640 --> 00:01:55.280
modifies the effect of other components
by varying degrees

00:01:56.200 --> 00:01:57.900
this means that there are effectively

00:01:58.060 --> 00:02:00.493
an infinite number of possible setups

00:02:00.500 --> 00:02:03.940
how can we even start to make choices?

00:02:04.480 --> 00:02:07.180
We need a fuel map that can guide us

00:02:07.189 --> 00:02:10.796
This is determined
by the needle and atomiser

00:02:10.800 --> 00:02:13.240
but the fuel map options are

00:02:13.360 --> 00:02:19.459
hidden in an incomprehensible catalogue
of numbers and dimensions

00:02:19.460 --> 00:02:24.100
these dimensions describe the geometry of each needle and together with the atomiser

00:02:24.100 --> 00:02:28.620
the basic fuel map
of the carburetor is created

00:02:28.880 --> 00:02:33.280
but we've never been able to see this map
and without it

00:02:33.440 --> 00:02:37.380
carburetor tuning has always been a fog of confusion

00:02:37.720 --> 00:02:39.731
however that has all changed

00:02:39.960 --> 00:02:42.460
a new software has been developed

00:02:42.470 --> 00:02:46.158
that calculates
every available fuel map for a carburetor

00:02:46.160 --> 00:02:49.400
for the first time outside of the factory testing lab

00:02:49.500 --> 00:02:52.580
the engine tuner can examine in detail

00:02:52.640 --> 00:02:56.000
the fuel delivery curve of their carburetor

00:02:56.000 --> 00:03:01.300
this transforms and simplifies the tuning process

00:03:01.440 --> 00:03:05.980
we can see the exact throttle position
when the needle taper is hit

00:03:06.020 --> 00:03:10.780
problems can be identified
according to the throttle position

00:03:10.940 --> 00:03:16.000
modification can be planned in advance
by running multiple simulations

00:03:16.180 --> 00:03:20.300
if we want to lean the fuel mix in mid throttle

00:03:20.300 --> 00:03:24.100
and increase the richness at high load

00:03:24.109 --> 00:03:27.720
the fuel map can be first designed
in a virtual environment

00:03:27.720 --> 00:03:32.260
perhaps weakening further
across the entire throttle range

00:03:32.680 --> 00:03:36.400
areas of the fuel map can be isolated

00:03:36.860 --> 00:03:43.440
the low throttle region can be fixed so
that our low throttle settings aren't changed

00:03:43.440 --> 00:03:46.200
only the taper is being tested

00:03:46.300 --> 00:03:50.180
so any change in performance is solely due to the taper

00:03:50.260 --> 00:03:52.180
there is no confusion

00:03:52.580 --> 00:03:56.940
the brain is free to focus on all phases of the carburettor

00:03:56.940 --> 00:04:01.000
and the different fuel flow modifiers
that are applied to the map

00:04:01.220 --> 00:04:07.340
tuning a carburetor is no longer a black art
derived from decades of experience

00:04:07.520 --> 00:04:11.420
anyone can now rapidly learn
how to tune their carburetor

00:04:11.560 --> 00:04:14.440
there is a strict procedure that must be followed

00:04:14.440 --> 00:04:17.240
but this will be explained in the coming videos

00:04:17.240 --> 00:04:21.680
along with an understanding of each of
the carburetor components

00:04:21.800 --> 00:04:24.240
and how they affect the fuel flow

00:04:24.540 --> 00:04:27.440
if the correct tuning procedure is followed

00:04:27.440 --> 00:04:31.960
the beginner will be able to safely and
successfully tune their carburetor

00:04:31.960 --> 00:04:35.782
to extract maximum performance from their engine

00:04:35.782 --> 00:04:38.800
you will need the Needle Carb Fuel Mapper

00:04:38.800 --> 00:04:41.700
... without it you have no chance of
understanding the carburetor

00:04:41.880 --> 00:04:44.920
and you can download it from Fuelmapper.com

00:04:45.000 --> 00:04:48.040
and learn how to use it
over the course of this video series

00:04:48.040 --> 00:04:50.120
links are in the description

00:04:50.180 --> 00:04:53.240
and if you like the idea of this tuning series

00:04:53.260 --> 00:04:55.600
and you think that this has been
a good introduction

00:04:55.600 --> 00:04:58.780
a 'thumbs up' will help others find this starting point

00:04:59.260 --> 00:05:02.960
subscribe to be alerted to each new video

00:05:03.620 --> 00:05:07.240
next up, we look at carburetor selection

00:05:07.240 --> 00:05:10.080
keep watching to view the software

00:05:12.340 --> 00:05:14.420
Instructions

00:05:14.700 --> 00:05:17.120
All available Dellorto Carburetors

00:05:17.320 --> 00:05:19.720
and discontinued carburetors

00:05:20.120 --> 00:05:22.420
All available needles for each carburetor

00:05:22.940 --> 00:05:25.040
More needles for each carburetor

00:05:25.460 --> 00:05:27.640
All available atomisers for each carburetor

00:05:28.260 --> 00:05:30.520
Assembly area for your selected
needles and atomisers

00:05:30.980 --> 00:05:33.120
Atomisers go here

00:05:33.460 --> 00:05:35.780
Needles go here

00:05:46.940 --> 00:05:49.180
Mikuni needle / atomiser
assembly area

00:05:49.680 --> 00:05:51.820
Dellorto needles identified for each Mikuni carburetor

00:05:52.340 --> 00:05:54.300
30mm Mikuni carburetors

00:05:55.000 --> 00:05:57.100
a vast range of Dellorto needles
for Mikuni carburetors

00:05:57.680 --> 00:05:59.920
larger than you could imagine

00:06:00.540 --> 00:06:07.900
34mm Mikuni carburetors

00:06:08.360 --> 00:06:13.240
38mm Mikuni carburetors

00:06:13.240 --> 00:06:18.460
TMX Mikuni carburetors

00:06:18.460 --> 00:06:23.960
44mm Mikuni carburetors

00:06:23.960 --> 00:06:26.740
Help File

00:06:27.020 --> 00:06:29.400
Add your carburetor
... and your tuning notes

00:06:29.800 --> 00:06:32.060
3 Help Files

00:06:32.440 --> 00:06:34.740
50 carburetor slots

00:06:35.140 --> 00:06:37.460
Load your carburetor

00:06:37.800 --> 00:06:40.040
select your current needle,
notch position, and atomiser

00:06:40.520 --> 00:06:42.820
see the fuel maps that are
immediately available

00:06:43.160 --> 00:06:45.100
create new fuel maps
and test them

00:06:46.100 --> 00:06:49.380
overturning 100 years

00:06:50.020 --> 00:06:53.180
of carburetor tuning confusion

00:06:53.840 --> 00:06:58.120
Needle Carb Fuel Mapper™

00:06:58.700 --> 00:07:01.440
Thumbs Up
helps raise the profile of the video series

00:07:02.000 --> 00:07:04.920
Subscribe
to be alerted to the next video

00:07:05.480 --> 00:07:09.140
Top Left Link to download
the Needle Carb Fuel Mapper™

00:07:09.600 --> 00:07:11.600
Thanks for watching

00:07:12.040 --> 00:07:14.040
apologies for any translation errors
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto