Hieman historiaa...
mopo oli penkissä säädettävänä ja havaittiin että takapytty käy laihalla ja etummainen rikkaalla.
no jätettiin hieman laihalle että saatiin päästöistä läpi.
jonka jälkeen irrotin imusarjan ja sivelin tiivisteellä ja laitoin takaisin kasaan, kaasariin paukuttaminen väheni tuntuvasti.
petrol circus lähestyi yht.n.500km ja ajattelin pelata varman päälle ja vaihtaa isompaa suutinta.
160 pääsuutin vaihtui poraamalla 2millin terällä isommaksi. ja paikallisesta liikkeestä löytyi tyhjäkäyntisuutin 40 joka korvasi 27:n.
ei pössäytellyt kaasarissa eikä takaputki polttanut enää reittä, jopa mustaa tuli hivenen putkesta ja kaikki pelas hienosti, kunnes paluumatkalla alkoi taas paukuttaa kaasariin pintakaasulla vedellessä
ja paheni pikkuhiljaa.... varovasti kotiin takaputki punahehkuisena
no hain uudet tiivisteet imusarjaan koitan niitä tänään jos auttaa, mutta jos ei auta niin
onko muita ehdotuksia
esim: mitä on rikki pahimmillaan ja paljonko mahtaisi olla kustannus arvio kansiremontista jos itse irroittaa kannen?
konehan on rev techin 100" ja mikunin kaasari ja pakoputkissa oli huilut toki takapytystä sylkäisi senkin tulomatkalla pois kun päästelin huimaa motarin sallittua ja tärisin mä täysin