oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
01 Marraskuu 2024, 01:28:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tunnetko valomääräykset? Lue juttu Moottoripyörän valaisimet ja niiden muuttaminen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Etulokasuoja  (Luettu 14442 kertaa)
eastway
Jr. Member
**
Viestejä: 48


« : 20 Tammikuu 2011, 21:22:24 »

Mitkä on mitat ettei pasko itteään? Nykyinen on liian pieni mikä tuli tehtyä ja ravan syljeskely kyllästyttää. Tiedän että ku laitaa tarpeeksi ison niin riittää. Mutta ei tekis mieli tehdä isompaa ku just semmosen millä pärjää. Lähinnä se etuylitys paljonko tulee olla. Pitääkö se olla niin että rengas pyöriessään heittää vettä vain vaakatasoon eteenpäin eikä yhtään yläviistoon?

Toivotaan että tästä tajuaa mitä tarkoitan Iskee silmää
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #1 : 21 Tammikuu 2011, 09:03:23 »

Lähinnä se etuylitys paljonko tulee olla. Pitääkö se olla niin että rengas pyöriessään heittää vettä vain vaakatasoon eteenpäin eikä yhtään yläviistoon?

Se etuylityksen mitta riippuu siitä, kuinka kaukana renkaasta se lokari on. Olet oikeassa tuosta vaakatasosta, mielellään nakki saisi heittää asteen tai kaksi alaviistoon kuin yläviistoon. Se rapa naamalla tulee juuri tuosta yläviistoon heitosta.

Tein tästä samantien havainnekuvan:


* Etulokari.jpg (4.76 kilotavua, 196x226 - tarkasteltu 2282 kertaa.)
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
eastway
Jr. Member
**
Viestejä: 48


« Vastaus #2 : 21 Tammikuu 2011, 17:41:26 »

Kiitos, ny tajuan. Kuva oli hyvä!

Kesäksi koko keula vaihtuu. Mutta talviajoon saa tuosta vanhasta vielä käypäsen kuraläpällä alapäästä jatkamalla, eteenpäin kieppaamalla ja tiputtamalla renkaaseen kii.
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #3 : 21 Tammikuu 2011, 18:51:14 »

tiputtamalla renkaaseen kii.

Älä liian kiinni hiero. Empiirinen kokemus sanoo, että ainakin sentti on hyvä jättää sinne väliin. Se rengas muuttaa nääs ajossa hiukan muotoaan. Ja jos nakki ottaa kiinni lokariin väärässä ajotilanteessa saattaa seurauksena olla äkkilähtö tangentin suuntaan.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
eastway
Jr. Member
**
Viestejä: 48


« Vastaus #4 : 22 Tammikuu 2011, 09:37:21 »

Älä liian kiinni hiero. Empiirinen kokemus sanoo, että ainakin sentti on hyvä jättää sinne väliin. Se rengas muuttaa nääs ajossa hiukan muotoaan. Ja jos nakki ottaa kiinni lokariin väärässä ajotilanteessa saattaa seurauksena olla äkkilähtö tangentin suuntaan.
Tämä selvä  Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto