oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
25 Huhtikuu 2024, 13:04:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sportster 1970 moottorin/rungon numerointi  (Luettu 6908 kertaa)
Snowfox
Newbie
*
Viestejä: 1


« : 17 Toukokuu 2014, 21:01:28 »

HD muutti 1970 pyörien numeroinnin ja lisäsi tuolloin numeron runkoon, jolla ko. pyörä identifioidaan.

Jos 1970 valmistettu HD Sportster XLH on numeroitu uudella tapaa, esim. 3AxxxxxH0 (3A=XLH ja H0=1970), asia on selvä ja pyörän tunnistus tapahtuu runkonumeron perusteella.

Kysymys kuuluukin.. Jos Sporster on numeroitu vanhalla tavalla eli esim. 70XLHxxxx, kuuluuko rungossa olla silloin numeroa vai tunnistetaanko pyörä moottorin numeron perusteella, kuten kaikki muut tällä tavalla merkityt aikaisemmat HD:t, vaikka pyörä onkin valmistettu -70?

Kerettiinkö siis tehtaalla valmistaa jo -70 malleja ennen numerointitavan vaihtamista ja numeron stanssaamista runkoon..
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto