oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
27 Huhtikuu 2024, 14:43:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shovelin rakennus  (Luettu 8722 kertaa)
Los_uzzo
Newbie
*
Viestejä: 1


« : 23 Kesäkuu 2014, 12:55:20 »

Moi!
Olen moottoripyörän rakentelussa aloittelija. Oon hieman kiinnostunut shovelin rakennusprojektista, tutkailemaan mistä siinä hienossa pyörässä on kyse ja kysyisinkin siksi seuraavaa: Voitteko suositella tekniikkaan liittyen kirjaa/kirjoja, joista saisi hyvän yleiskuvan shovelheadin tekniikasta, jonkin näköisen vedoksen ja mielikuvan pyörän kehityksestä ekoista malleista alkaen? Kattava perusopas tekniikan saralta siis hakusessa.

Mulla on aikaa, päätä, motivaatiota ja innostusta uuden harrastuksen aloittamiseen. Vinkkejä oikealle polulle otetaan vastaan. Netistä olen lukenut paljon juttuja, mutta tartten isommat viitekehykset perustaksi projektin tutkailemiseen. Kiitti ajasta ja hyvää kesää.  Hymyilee
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #1 : 24 Kesäkuu 2014, 08:50:04 »

Manuaaleja: Clymer tai Haynes tai tehtaan oma. Kaikki hyviä, selviää toleranssit, momentit ja purku- sekä kasausjärjestys.

Lait ja asetukset rajoittavat tyyliä, tältä taululta saanet selkoa niistä.

Muuhun rakenteluun ja tyylin hakuun ei oikein ole manuaalia tai ohjekirjaa, makunsa kullakin. Harrastajia ja pyöriä, myös Shoveleita joiden aulla voi hakea suuntaa ja ohjeita löytyy seuraavan kerran laajemmin Joutsasta lauantaina 12.7, JCS14!
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto